Veelgestelde Vragen

[vc_row][vc_column][vc_toggle title=”Kan ik mijn abonnement pauzeren?”]Absoluut. Je kunt via je FreshFolds account je abonnement op elk moment pauzeren en activeren.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat met ik doen als ik zowel was én stoomgoed heb?”]Wanneer je meerdere diensten wilt gebruiken kun je simpelweg beide abonnement kiezen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik de washoeveelheid aanpassen?”]In je account kan je de grootte van je abonnement elk moment wijzigen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik ook zelf mijn was afgeven?”]Helaas is het momenteel niet mogelijk om zelf wasgoed af te geven. Wij komen uiteraard graag bij je langs om je wasgoed op te halen![/vc_toggle][vc_toggle title=”Jullie zijn geweldig, hoe beveel ik jullie aan?”]Leuk om te horen dat je enthousiast bent over FreshFolds. Wanneer je een vriend(in) onze service aanbeveelt en deze plaatst een pickup willen wij jou hier uiteraard voor belonen. Neem hiervoor contact met ons op via de chat support![/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik heb een tip of andere vraag, waar kan ik terecht?”]Wij horen graag van je! Je kunt 7 dagen per week contact opnemen met onze chat support (links onderin het scherm). Zijn wij offline dan kan je een berichtje sturen naar [email protected][/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]